Overslaan naar inhoud

Heeft u een vraag of hulp nodig?

Bij Ecostal ondersteunen onze teams u, 

eenvoudig en efficiënt.  


Vul dit formulier in met uw contactgegevens en hoe we u kunnen helpen. We nemen zo snel mogelijk contact met u op!

Om uw verzoek zo efficiënt mogelijk te kunnen verwerken, vragen wij u om in het opmerkingenveld uw probleem te beschrijven. Vermeld hierbij, afhankelijk van uw situatie, de volgende informatie:

  • Bestelling niet ontvangen: de datum waarop de bestelling verwacht werd.
  • Producten die bij levering beschadigd zijn: ter illustratie foto's van de waargenomen schade.
  • Verkeerd geleverde producten: producten die verkeerd zijn ontvangen en ontbrekende producten.
  • Ontbrekende producten: de betreffende referenties.
  • Onjuiste hoeveelheden: productreferenties waarbij de geleverde hoeveelheid afwijkt (hoger of lager) van de bestelde hoeveelheid.
  • Leveringsvoorwaarden niet gehaald: er zijn afwijkingen geconstateerd.
  • Overig: Alle relevante informatie.

Geef ons zoveel mogelijk informatie, zodat wij uw aanvraag zo snel mogelijk kunnen verwerken.

De algemene voorwaarden voor het accepteren van retourverzoeken zijn:
- De goederen zijn minder dan 30 kalenderdagen geleden geleverd.
- De goederen vertonen geen gebruikssporen. 
- De goederen dienen in de originele verpakking te zitten. 
- De goederen dienen standaard te zijn (niet speciaal voor het project besteld). 
De acceptatie van de retourzending wordt binnen 5 werkdagen per e-mail meegedeeld. 
De retourzending wordt binnen 10 werkdagen na fysieke ontvangst van de goederen en conformiteitskeuring gecrediteerd.

Geef ons zoveel mogelijk informatie, zodat wij uw aanvraag zo snel mogelijk kunnen verwerken.

Maak foto's van de installatie, de betreffende hardware, het serienummer en de foutmelding. 
Demonteer het apparaat niet voordat u de instructies van de fabrikant voor aftersales-service hebt ontvangen. 
Gooi onderdelen niet weg totdat u zeker weet dat ze geschikt zijn voor afvalverwerking.